Girlboss

Eftersom sommaren inte inneburit så somrigt väder än så länge, har jag hunnit kolla en del på diverse serier och filmer, och idag har jag ett (hyfsat) bokrelaterat tips till er. Netflix-serien Girlboss närmre bestämt! Det är en komedi jag börjat titta på som är baserad på Sophia Amorusos bok med samma namn som jag själv inte har läst, så jag vet inte riktgt om boken och serien hänger ihop så mycket eller om serien mest blivit inspirerad av boken.

Men hursomhelst är det som sagt en komedi och jag kan garantera att det är en väldigt fartfylld och ibland galen serie. Avsnitten är ganska korta vilket jag tycker bra och de är helt klart underhållande även om huvudkaraktären Sophia ibland irriterar mig lite haha. Så det får bli dagens tips till er! Utmärkt tidsfördriv för en regnig dag! Här nedanför kan ni se trailern.

 

Kommentera

