Två pocket till en semester

I helgen var jag en sväng på bokhandeln och kom hem med två fina pocketböcker! En gud i spillror köpte jag lite spontant, men jag har ju läst en del av Kate Atkinson innan, så jag tror säkert att den är bra. Flickorna har jag tänkt köpa i vad som känns som en evighet, och nu när den kom ut i pocket tyckte jag det var dags att slå till. Förhoppningsvis är den så bra som jag tror/hoppas på!

Den kanske främsta anledningen till bokköpen är att jag åker till Barcelona nästa helg(!) och då tyckte jag det passade bra med lite nytt att packa med. Hoppas på att kunna läsa en del, kanske under en parasoll på stranden? Det hade varit njutigt.

 

En gud i spillror av Kate Atkinson och Flickorna av Emma Cline

 

 

Kommentera

