Everything, Everything

Om drygt tre veckor kommer det ut en ny bokrelaterad film i Sverige som jag tänkte tipsa er om, nämligen Everything, Everything! Eller Ingenting och allting som den heter på svenska, ni kanske känner igen boktiteln som är samma? Jag läste den för kanske ett halvår sedan, men jag hade faktiskt ingen aning om att den skulle bli film förrän jag stötte på en reklam för den på Facebook. Men hursomhelst så gillade jag boken, ni kan läsa min recension här, och jag tycker det ska bli spännande att se om filmen stämmer överens med hur jag tyckte boken var. Den har premiär den 9 juni, och tills dess kan ni se på trailern här nedanför!

2 thoughts on “Everything, Everything

  1. Jag gillade också boken och ser fram emot filmen. Det enda jag reagerar på är att trailern verkar avslöja typ hela handlingen…?

Kommentera

