Uppdatering och tre nylånade

Här har det stått tomt ett tag, och det ber jag om ursäkt för! Har tusen saker att göra just nu så det har varit sådär med läsningen. Och så har jag inte haft några böcker att läsa. Men det löste jag idag då jag var en sväng på bibblan och fick med mig tre nya böcker hem! Jag vet att jag har nämnt Vi är en på bloggen tidigare men de andra två var mest spontanlån som verkade bra, får se om det stämmer. Längtar hursomhelst efter att börja läsa någon av dessa ikväll eftersom det känns som en evighet sen sist!

Processed with VSCO with c1 preset

Flickvännen av Karolina Ramqvist, Sund av Tove Folkesson och Vi är en av Sarah Crossan

Kommentera

