The fundamentals of caring

Jag såg en film på Netflix i förra veckan som jag tänkte tipsa er om, The fundamentals of caring. Jag tänker inte skriva någon hel recension, men jag kan i alla fall säga att det var en himla rolig, sorglig och lite knäpp film som jag kan rekommendera. Och så är den baserad på en bok, The revised fundamentals of caregiving av Jonathan Evison, så därför tänkte jag att det var passande att nämna den här. Jag har verkligen ingen aning om hur boken är, men jag gillade i alla fall filmen, och jag tycker helt klart den är värd att se på. Ni kan se trailern här nedanför!

Kommentera

