Julklappar och ett nytt år

Kom på att jag inte visat er vilka böcker jag fick i julklapp i år, så det tänker jag göra nu! Jag hade önskat mig båda två eftersom jag velat läsa dom länge, så jag är supernöjd. De två böckerna är Allt som blir kvar av Sandra Beijer och Stanna av Flora Wiström, har hört mycket gott om dem så jag hoppas att dem lever upp till mina förväntningar!


Annars är det sista dagen på året idag och 2017 står runt hörnet. Tänkte bjuda på någon klassisk årssammanfattning, men det får bli om några dagar. Och gott nytt år på er! Hoppas 2017 blir så som ni vill!

Kommentera

