Filmtips!

Det är säkert väldigt få av er som missat vilken film som kommer ut i slutet på veckan, men jag tänkte tipsa om den ändå! För det är ju Livet efter dig som släpps, ni vet Jojo Moyes himla kända bok? Jag har själv haft den på att-läsa-listan väldigt länge men inte tagit tag i den än, men jag tror säkert att många av er har läst den? Vad tyckte ni? Jag tänker att jag nog får ta och läsa den nu när det blivit sommar och allt, och tiden att läsa plötsligt blivit mycket större. Hursomhelst kommer filmen ut på fredag, så missa inte det!

 

5 thoughts on “Filmtips!

  1. Läste boken nu i år och tyckte den var jättebra! Skrev faktiskt alldeles nyss ett inlägg om den.
    Filmen var också bra även om den saknade delar av boken, skulle därför tipsa om att läsa boken innan man ser filmen!

  2. Ja, läs den! Jag tyckte väldigt mycket om boken, men trailern stämmer inte alls in på hur jag föreställt mig miljöerna och personerna. Kommer nog att titta på filmen ändå eftersom det inte betyder att filmen är dålig. 😊

Kommentera

