Fler reafynd!

Det känns som att bokrean är förbi nu, men så var jag ute och shoppade igår och gick in på akademibokhandeln. Jag hade inte kollat på rean där innan så jag tänkte att jag kunde se om där var någon bra bok kvar – och jag hittade faktiskt 2 stycken! Och båda har jag velat läsa ett tag men inte känt att det var värt att köpa dem som inbundna, men nu var de så billiga att jag slog till. Jag fick de båda för ca 100kr tror jag, så jag är supernöjd! Har ni läst någon av dem redan? Vad tyckte ni?

Anna och den franska kyssen av Stephanie Perkins & Girl Online av Zoe Sugg

 

 

One thought on “Fler reafynd!

Kommentera

