Från Stockholm 

Jag var i Stockholm förra helgen och spelade SM, och nu i veckan var det dags att åka dit igen men denna gången med skolan. Så det har stått ganska tomt här av den anledningen att jag helt enkelt inte haft tid. Men hursomhelst så köpte jag i alla fall en ny bok just i Stockholm, Liv efter liv. Jag hittade den på Adlibris affär inne i stan, till samma pris som på nätet. Jag har egentligen ingen aning om hur boken är men min kompis rekommenderade den, så jag ser fram emot att läsa den! Ni kan läsa mer om den här.

 

bild från min instagram, @ wherethebookslive

 

Kommentera

