The Carrie Diaries

Tänkte passa på att tipsa er om en bokrelaterad serie som jag har börjat titta på, nämligen The Carrie Diaries. Den handlar om Carrie Bradshaw (ni vet hon från Sex and the city), men när hon var ung. Så det är mycket 80-tal med knasiga kläder och roliga miljöer. Jag har sett några avsnitt än så länge och gillar den helt klart, men jag har inte läst böckerna som finns så det är svårt att jämföra med dem såklart. Jag har för mig att åtminstone den första boken om Carrie också heter The Carrie Diaries, kanske har någon av er läst den? Hursomhelst gillar jag serien mycket i alla fall, och kan rekommendera den till er!

The_Carrie_Diaries_Season_1_Promotional_Poster

picture source.

 

3 thoughts on “The Carrie Diaries

Kommentera

