Mina julklappar 

 I år fick jag, förutom presentkort på adlibris, två finfina böcker. Den första – The Great Gatsby, har jag läst utdrag från i skolan som jag föll för. Så jag hoppas att boken i sin helhet är lika bra, kanske har någon av er läst den? Den andra boken, När hundarna kommer, har nog inte många missat. Den vann ju augustpriset i år och jag har bara hört en massa positivt om den så jag tror och hoppas på att det är en superbra bok. Men oavsett så är jag jättenöjd med mina böcker! Fick ni någon bok i julklapp? Vilken/vilka?

Bild från min instagram (@ wherethebookslive)

2 thoughts on “Mina julklappar 

  1. Jag fick också Den Store Gatsby och När Hundarna Kommer i julklapp! ;) Verkar vara kvalitetsläsning, båda två.

Kommentera

