Nya pocketböcker

Jag var inne på akademibokhandeln häromdagen när jag var iväg och shoppade, och fick då med mig två nya böcker hem. Det blev Legend av Marie Lu och Maze runner. I dödens labyrint av James Dashber. Legend har jag faktiskt läst innan för länge sedan men jag tänkte läsa om den igen så att jag sen kan läsa vidare i den serien, för just nu minns jag inte alls vad den handlade om. Och Maze runner har jag varit sugen på att läsa länge, så nu kan jag äntligen göra det!

  

Kommentera

