Tips på bokbloggar?

När jag väl började blogga hade jag ganska bra koll på andra bokbloggar och jag hade skaffat mig mina favoriter som jag ofta besökte. Men numera har jag ingen koll alls(!?) och jag önskar att jag läste fler bloggar. Så jag är alltså nu ute efter att upptäcka fler bokbloggar att följa och jag tänkte därför be er om råd! 

Tipsa mig om din egen bokblogg eller bara en som du tycker mycket om, så hade jag varit väldigt tacksam! Jag ser fram emot att hitta nya favoriter att följa!

6 thoughts on “Tips på bokbloggar?

  1. Åh, jag följer MASSVIS med bokbloggar. Alltså verkligen SUPERmånga ehe .. men favoriterna då kanske är: saganomsagorna.se, bookfinger.blogspot.com, minbokkista.blogspot.com, boklyckan.blogspot.com, dolasbokblogg.blogspot.com, drawreadandtakeaphoto.blogspot.com, bookshelf.blogg.se … hm, kanske de då främst. Hoppas jag inte glönde någon jag gillar supermycket! O.o Hoppas du också gillar deras blogfar, så får du ju gärna kolla in min med ;D

Kommentera

