Biblioteket

Igår när jag var på biblioteket och lämnade tillbaka två böcker passade jag på att låna med mig några nya hem, det blev totalt tre stycken. Systrars öde har jag tänkt läsa eftersom jag läst de tidigare delarna i serien om systrarna Cahill, Mördarens apa har jag läst mycket gott om och Korpmåne har jag faktiskt aldrig hört talas om, men jag tyckte den lät ganska bra enligt baksidestexten. Så nu har jag i alla fall lite nya böcker att läsa på lovet!

IMG_9809 22

One thought on “Biblioteket

  1. Jag tycker alltid att det är så kul att låna böcker på biblioteket och komma hem med en hög att se fram emot att läsa! Hoppas du gillar böckerna! :)

Kommentera

