Paper towns – trailern

Igår kom äntligen trailern ut till filmatiseringen av John Greens Paper towns (Pappersstäder på svenska) och så bra den verkar! Jag gillade boken riktigt mycket så jag ser verkligen fram emot att se filmen i sommar när den kommer ut. Dessutom spelar ju Cara Delevigne och Nat Wolff huvudrollerna som jag båda gillar så mycket, så jag tror att det i kombination med hur bra boken var kommer att bli en toppenfilm! Jag kan också passa på att tipsa er om att filmen har ett eget instagramkonto (@papertownsmovie) där man kan få veta nyheter och lite annat kring filmen. Om ni inte läst Paper towns än så tycker jag att ni ska göra det innan filmen kommer ut!

Förresten så har ju Insurgent premiär på bio idag, en film som jag verkligen ser fram emot att se någon dag och som jag kan rekommendera till er att titta på!

Kommentera

