Ännu fler reaböcker 

Nu har jag äntligen hämtat mitt paket som innehöll fem nya böcker. Två från bokrean och tre som bara var på extrapris. Nattens cirkus har jag tänkt läsa länge, så nu kan jag äntligen göra det, och Oceanen vid vägens slut har jag hört mycket bra om så den ser jag fram emot att börja läsa! Fifty shades of Grey hade ju precis biopremiär och alla böcker i serien var på extrapris, så jag passade på att köpa dem. Jag har hört mycket positivt om böckerna så nu kan jag se om det stämmer!

IMG_9483 2

Kommentera

