Tävling – Cirkeln!

cirkelnfilm

Tävlingen är avslutad!

På onsdag, den 18 februari, har äntligen Mats Stranbergs och Sara Bergmark Elfgrens första bok i Engelsforstriologin Cirkeln premiär på bio över hela Sverige. Det ska bli så spännande att se filmen och för er som inte sett trailern finns den här. I samband med premiären har jag nu fått möjligheten att lotta ut ett signerat exemplar av Cirkeln i pocket med ett snyggt filmomslag, roligt eller hur? Förutom den signerade boken får den som vinner även en svart Nyckeln-tygkasse som är riktigt fin.

För att vara med i utlottningen är det bara att kommentera detta inlägget och i kommentaren skriva sin mejladress. Jag kommer att hålla kommentarerna dolda så ni behöver inte oroa er för att någon annan än jag ser er mejladress! Genom att bara kommentera får ni 1 lott, men om ni vill få 2 lotter och därmed ha en större chans att vinna kan ni dela min tävling på er blogg eller på någon social media. Skriv i så fall i kommentaren var du har delat tävlingen! Det finns möjlighet att vara med i tävlingen fram tills klockan 12 på onsdag den 18 februari – sedan drar jag en vinnare som får boken och tygkassen hemskickad!

cirkelntavling

Kommentera

