Nya böcker

De senaste dagarna har två nya recensionsexemplar landat i min brevlåda, Liten parlör för älskande av David Levithan och Som om jag vore fantastisk av Sofia Nordin. Den förstnämnda har funnits på svenska sedan tidigare, men detta är en ny pocketutgåva vilket passar mig perfekt för jag har inte tidigare tagit mig tid till att läsa boken även om jag tänkt göra det. Som om jag vore fantastisk är en fristående tredje bok i Sofia Nordins serie som startade med boken En sekund i taget. Jag gillade den första boken men den andra ännu mer, så jag har förhoppningar på att även denna ska vara bra! Tack så mycket Rabén&Sjögren och Gilla böcker för de fina böckerna!

nya

Kommentera

