Julklappar

Jag har ju glömt att visa er vad jag fick för bokigt i julklapp i år, så det tänkte jag göra idag. Det blev inte så mycket av just böcker i år, men en fin bok blev det i alla fall och även ett presentkort på bokhandeln, så jag är helnöjd! Boken jag fick var Four: A divergent Collection av Veronica Roth som är en bok som innehåller fyra nya noveller ur Fours perspektiv och även några opublicerade scener i triologin om jag har förstått det rätt. Den passar perfekt nu när jag precis har läst ut Allegiant så att jag har någon slags fortsättning på serien fast den är slut. Jag ser fram emot att börja läsa den i alla fall, har någon av er läst den? Vad tyckte ni?

four4

 

4 thoughts on “Julklappar

Kommentera

