Julklappstips del 2

Här kommer julklappstips del 2 med två nya boktips!

Not that kind of girl

ntkog

Jag har inte själv läst den här boken, men jag har hört en massa bra om den. Jag såg Lena Dunham på tv och jag tycker att hon verkar vara himla klok och rolig, så det är boken säkert också. Jag skulle tro att det är en bok som riktar sig till unga vuxna, men den kan kanske passa andra också!

Ramona

ramona

I slutet på sommaren läste jag denna, och jag gillade den jättemycket. Den var ganska sorglig och nedstämd samtidigt som den hela tiden blev mer hoppfull. Eftersom den berör viktiga ämnen rekommenderar jag den till alla, men främst till ungdomar! Ni kan läsa min recension här.

Kommentera

