Mockingjay part 1

Tidigare ikväll var jag äntligen och såg Mockingjay med en kompis. Och så bra den var! Den levde verkligen upp till mina förväntningar även om det kanske inte hände jättemycket. Alla skådespelarna var bra och jag gillade Jennifer Lawrence så mycket när hon sjöng The Hanging Tree, det var så himla fint. Nu längtar jag ännu mer efter att se sista delen trots att jag har svårt att minnas vad som egentligen hände i boken…? Men Mockingjay del 2 kommer i alla fall ut på bio om ungefär ett år verkar det som!

mjp1

bildkälla

2 thoughts on “Mockingjay part 1

Kommentera

