Nya från bokmässan

Här får ni se vilka böcker jag köpte på bokmässan! Inte så många, men har redan så många böcker som är olästa… Fast jag är väldigt nöjd med de jag köpte, en av dem har jag velat läsa väldigt länge, och de andra två böckernas författare har jag läst andra böcker av tidigare som varit superbra. Så jag ser verkligen fram emot att läsa dom! Utöver de här så köpte jag Jojo Moyes två senaste böcker och tre deckare till min familj. De böcker jag köpte är i alla fall:

 IMG_4115 2IMG_4118 2

Rävsång av Christin Ljungqvist – Världens viktigaste kyss av David Levithan – Låt vargarna komma av Carol Rifka Brunt(som har så himla fint omslag!)

Kommentera

