Juli

Stjärnmärkt av Jessica Spotswood

Älska mig bara mig av Marie-Chantal Long

Legend av Marie Lu

Mörk ängel av Laini Taylor

Fjärde riket av Maria Nygren

Fyra dagar fyra nätter av Morgan Matson

Allt och lite till av Sarah Dessen

Strimmor av hopp av Ruta Sepetys

juli14

Antal lästa: 8 stycken
Antal lästa sidor: 2639 stycken
Antal kvinnliga författare: 8 stycken
Antal manliga författare:  0 stycken
Bra: Älska mig bara mig, Mörk ängel, Fjärde riket och Strimmor av hopp som var väldigt bra
Bäst:
 Stjärnmärkt, Legend och Fyra dagar fyra nätter var helt klart bäst denna månaden!
Sämst: Alla var bra i juli
Att läsa i augusti: Kanske något recex, annars har jag inget planerat

Kommentera

