Allt och lite till

Handling

Luke är verkligen den perfekta pojkvännen. Snäll, snygg och pålitlig. Emaline och han har varit tillsammans i flera år och deras förhållande är helt perfekt. Eller? Sommaren efter high school börjar Emaline ifrågasätta allting. Räcker livet i den trygga småstaden Colby och en framtid med Luke, eller vill hon ha mer? Ska hon satsa på en riktigt bra utbildning och en lysande karriär, som hennes pappa vill? Och när den spännande New York-killen Theo dyker upp i Colby för att arbeta med en dokumentärfilm ställs allting på sin spets.

alltochlitetill

Kommentar
Jag känner faktiskt ungefär samma för den engelska och svenska versionen av den här boken, möjligtvis gillar jag den svenska lite lite mer. Det var precis som alla Sarah Dessens andra böcker en väldigt somrig, romantisk och mysig bok som beskrev en helt vanlig tjejs liv. Jag gillade historien och många av karaktärerna fast jag tyckte saker och ting blev lite väl perfekta emellanåt. Men det här är en perfekt bok att läsa i sommar så om ni inte gjort det än tycker jag att ni ska ta och göra det!

Kommentera

