Sommar

Jag har än så länge inte superbra koll på vilka nya böcker som kommer ut i sommar, men jag har i alla fall hört talas om tre stycken som jag tycker verkar intressanta som Raben & Sjögren ger ut. Jag har läst av alla författarna tidigare och gillat deras böcker, så tror att dessa säkert kan vara minst lika bra. Här är mina tre tips inför sommaren!

sommar14

Inte vem som helst av Nina Lacour

Vill ha dig så illa av Gunnar Ardelius

Allt och lite till av Sarah Dessen (som jag för övrigt just nu läser på engelska)

Kommentera

