Förändring?

I samband med att bloggen precis fyllt ett år har jag börjat fundera på att göra om lite här. Skaffa en ny header och kanske en ny design. Så därför undrar jag vad ni tycker att jag ska ändra på? Är det något speciellt ni tycker att jag ska ha på headern eller något speciellt som det ska stå på den? Just nu har jag ingen direkt idé på hur den ska se ut…

Samtidigt vill jag gärna höra andra tips från er, om hur det jag skriver på bloggen borde vara. Vill ni ha fler recensioner(alternativt längre eller kortare?), tips eller kanske mer om saker som inte är så bokrelaterade? Berätta vad ni tycker!

Kommentera

