Maj

Detta är vad jag läste i maj!

Vi är inte sådana som i slutet får varandra av Katarina Sandberg

Rubinröd av Kerstin Gier

Jokern av Markus Zusak

En hondjävuls liv och lustar av Fay Weldon

Kurt Cobain finns inte mer av Hanna Jedvik

Mellan dig och dig av Katarina Kieri

20130506-215722.jpg IMG_3293_7666 IMG_7811_3365

IMG_7813_3367 IMG_3840_7843 IMG_3927_8441

Antal böcker: 6 stycken

Antal sidor: 1688 stycken

Antal kvinnliga författare: 5 stycken

Antal manliga författare: 1 styck

Det känns himla skönt att jag äntligen har börjat komma igång med läsningen igen! Det blev dubbelt så många böcker som i april, och mer än dubbelt så många sidor lästa. Nu är det juni vilket innebär att det snart är sommarlov och då blir det ännu mer läsning. Längtar!

2 thoughts on “Maj

  1. Hej!
    Jag måste säga att jag älskar din blogg! Du gör så bra recensioner, på bra böcker som jag själv har funderat på att läsa. Nyligen startade jag själv en bokblogg, och du var en av två som inspirerade mig… Om du kollar in min blogg så ser du att du är med på min ”Mina favoritbokbloggar”-lista. Det skulle vara jättekul om du gick in på min blogg, och kommenterade!

Kommentera

