Tematrio – Bokrean

Hos Lyrans noblesser ska man i veckans tematrio berätta om tre böcker som man fyndade på årets bokrea. Läs mer om tematrion här. Här är tre av de böckerna jag fyndade:

1. Den första är Jokern av Markus Zusak. Jag har egentligen inte läst om den på så många ställen, men jag har läst Markus Zusaks Boktjuven innan, som var riktigt bra skriven.

2. En hondjävuls liv och lustar är en bok som jag vad som känns för evigheter sen skrev upp på min vill läsa-lista. Så när den nu fanns billigt på rean, var det lika bra att slå till.

3. Allison Pearson har jag inte tidigare läst någonting av, men efter att ha läst bra kritik av Jag tror jag älskar dig på flera ställen så köpte jag den på rean. Förutom att den verkar bra har den ett fint omslag tycker jag.

IMG_7816_3370

Kommentera

