Februari

Här kommer sammanfattningen av min läsning i februari!

Böcker jag läste:

Du glömde säga hejdå av Sarah Dessen

Korsad av Ally Condie

Anna and the french kiss av Stephanie Perkins

Het av Åsa Anderberg Strollo, Gunnar Ardelius, Lisa Bjärbo, Inti Chavez Perez, Manne Forssberg, Martin Jern, Jenny Jägerfeld, Sara Ohlsson, Ingrid Olsson och Jessica Schiefauer

IMG_6596_2674 IMG_6603_2676 IMG_6600_2675 IMG_6720_2736

Antal böcker: 4 stycken

Antal sidor: 1442 stycken

Antal kvinnliga författare: 10 stycken

Antal manliga författare: 3 stycken

Jag har inte tyckt att februari har varit någon bra månad direkt. Min läslust har inte varit på topp, men ändå har jag gett mig på flera tjocka böcker – dumt egentligen. Eftersom det bara har gjort att det har tagit evigheter att läsa böckerna. Men jag ska försöka läsa fler i mars och kanske några som är lite kortare så att jag kan få min läslust tillbaka.

Kommentera

