Lucka fjorton – en bokbloggsjerka

Idag tänkte jag svara på veckans, och den sista innan juluppehållet, bokbloggsjerka. Den är uppfunnen av Annika, och hos henne kan ni också läsa mer om jerkan. Kan i alla fall berätta att det är en sak som de som bloggar bara om/delvis om böcker kan vara med på varje helg, och så finns det då en fråga att svara på. Den här veckan är frågan enkel och lyder: Vad läser du just idag?

29682021_O_1

Jag läser idag, eller ska rättare sagt börja på idag, Den sista utvägen av Karina Berg Johansson. Jag har läst en bok av henne innan, som jag gillade, så därför blev jag intresserad av att läsa denna också. Trots att den har rätt så annorlunda innehåll. Förutom den boken så har jag en liggandes i skåpet i skolan också. Det är Som Zlatan fast bättre som är skriven av Niclas Christoffer. Fast den är jag nästan klar med. Det var mitt svar den här veckan!

6 thoughts on “Lucka fjorton – en bokbloggsjerka

    1. Har inte läst ut den än, eftersom jag som sagt har glömt kvar den i skåpet i skolan. Men det som jag har läst, det har jag gillat. Det är annorlunda att höra om tankar om mat från killar, och inte tjejer som det vanligtvis är. Så ja, den är lite annorlunda, men bra. Den är också ganska lättläst.

Kommentera

