Utmaning i min bokhylla

Hittade en lite kul utmaning hos Bokugglan, som jag bestämde mig för att göra. Tryck här för att läsa hennes inlägg! Utmaningen är till för bokbloggare.
Man ska gå till sin bokhylla, den översta och längst till höger. Där ska man räkna till sin 34 bok, om böckerna tar slut så ska man hoppa ner till hyllan under. Om man inte har 34 böcker börjar man bara räkna om. Sen ska man ta ut boken. Och fylla i formuläret som jag fyllt i här nedanför.

Titel: Här ligger jag och blöder
Författare: Jenny Jägerfeld

Bläddra till sidan 68 och skriv första meningen på rad 13: Den ljushåriga smög fram och räckte honom säkerhetsnålen samtidigt som hon höll ihop tröjan.

Sista ordet på sidan 97: Kajak

En sak som finns på framsidan: Ett par fötter

Tredje meningen i hela boken: Dess bleka vårvinterskinn och så det där rosa inuti.

Det första ordet du såg på sidan 33: Osammanhängande

Vad tycker du om den här boken: Tyckte att det var en annorlunda och bra bok, men det var rätt länge sedan jag läste den.

One thought on “Utmaning i min bokhylla

Kommentera

