Sista gången med gänget

Den här veckan var den sista med bokbloggargänget, och den här gången var det min tur. Alltså skrev de andra bokbloggarna vars ett inlägg om mig, kul! Men innan ni ska få se länkarna till de, så vill jag tacka lite. Tacka Tova som skapade gänget, för alla nya, fina bloggar jag har att läsa och för allt fint de andra bloggarna har skrivit om mig. Känns såklart lite tråkigt att det är slut, har varit riktigt roligt!

Här är vad bokbloggarna har skrivit om mig:

Tova

.Ebba

Boktjuven

Lisas böcker

The Bookworms

Klaraas books

Bokbuse

Bookfinger

Iktoros böcker(har inte skrivit)

Det var intressant att se hur alla skrev om mig, och så var det bra att jag delvis fick lite feedback på min blogg i inläggen, vad de tyckte kunde bli bättre och vad som redan var bra. Vilket är bra att veta för att kunna göra bloggen ännu bättre. Och så listade faktiskt en av de ut varför jag kallar mig Miss Livre…

Till sist så vill jag bara säga att det känns väldigt kul att jag fått många nya besökare nu, hoppas ni fortsätter kika in här!

2 thoughts on “Sista gången med gänget

Kommentera

