Vad jag har och inte har gjort

Tänkte vara med på en utmaning som Bokugglan skapade för ungefär en vecka sedan. Det finns några påståenden som jag ska kryssa för om jag har gjort, alternativt inte kryssa i om jag inte gjort de. Här är de!

Jag har…
() Ljugit i en recension för jag vet att förlaget/författaren läser recensionen.
() Fått recensions exemplar
() och inte skrivit om boken på bloggen
() Sagt att jag inte har läst en bok jag har läst.
(x) Sagt att jag har läst en bok, jag egentligen inte läst.
() Tjänat något på min blogg
() Har fått elaka kommentarer.
(x) Blivit stressad av att blogga.
() Tänkt sluta blogga.
(x) Hållit det hemligt att jag har en blogg.
() Gjort saker IRL som jag inte hade fått göra utan bloggen.
() Haft andra bloggar.
(x) Gjort min design på bloggen själv.
() Betalat för något till bloggen.
(x) Läst en speciell bok bara för bloggens skull.
() Träffat en annan bokbloggare.

Kommentera

