September

Kräklek av Åsa Ericsdotter

Kaninhjärta av Christin Ljungqvist

Eskort av Christina Wahldén

Kort kjol av Christina Wahldén

Boktjuven av Markus Zusak

Vanja och Ville av Mats Wahl

Inte på riktigt inte på låtsas av Maja-Maria Henriksson

Ibland bara måste man av David Levithan

Vi ses på Place de la Sorbonne av Justine Lévy

Antal böcker lästa: 9 stycken

Antal sidor lästa: 1941

Antal kvinnliga författare: 6 stycken

Antal manliga författare: 3 stycken

Det blev färre böcker den här månaden, men jag har mycket i skolan nu. Fast är ändå ganska nöjd, med tanke på hur lite tid jag har att läsa. Det blev också färre sidor lästa, nästan tusen mindre. Men jag läste fyra mer böcker i augusti, som dessutom var lite tjockare. Jag ska i alla fall försöka läsa lika mycket nu i oktober!

Jag har ju förresten, om ni inte redan märkt det, skaffat en ny design här på bloggen, och gjort en header. Tycker själv att den känns lite mer personlig nu, skriv gärna vad ni tycker!

Kommentera

